Sunday, July 5, 2009

ari ahad yg borinkk..

Huarghhhh... lama tol aku tak post kat sini... bukan takde citer cuma aku rasa malas nak menaip...huhu
Ari ni aku cam biasa...bgn lambat... pastu tetiba rasa nak g jenjalan kat pasar menggu... bleh gak melepak kat sana... sambil cuci2 mata... sebelum mandi td sempat gak capai gitar kesayanganku,, lepas selagu dua tetiba je dengar soree dari bawah..." asyik greng greng dari tadi... bila nak kuar, td kata nak carik makanan?.." keh keh... dia dah bunyi, so aku cepat2 mandi... capai moto trus jalan...
ari ni jalan kat Bentong sangat la jem... tak tau la pasal pe... park moto... round jap pasar minggu, tgk2 pe yg best... tp takde pe yg menarik perhatian aku ari ni... so sblum g kat moto aku masuk watson jap... cari badam... puteri kat umah tu suka makan badam plak skang ni... kene la ada sesuatu yg nak di bawa pulang... kan..kan.... idup enjin moto tros ke Restoran Pak Hamid... tapau nasik ayam 2 pastu chow..... meredah jem, sib baik naik moto...cilok sana sini..akhirnye selamat sampai ke umah....
ari aku makan tgh ari kul 11.30... haha... mesti tak sempat malam kang dah lapar balik.... hmmm... malam ni ada silat plak kat Bilut... so aku kene cari samting tuk ija makan mlm ni... kang lapar plak... takpe la... tgk la pe yg patut aku tapau kang sblom g silat......

No comments:

Post a Comment